Amb el "moquillu" penjant

Divendres al tard cap al Glaciar Martial falta gent!!! Un taxi ens va deixar al peu del telecadires (4€ des del centre), que no funciona perquè està en període de manteniment. Així doncs ens quedava un llarg camí, molt empinat per suposat, cap al Glaciar. El camí és bonic, vas vorejant el riu, tot verd, neu (tot i que és estiu)i fa força fred. Xino, xanu, fent-la petar, endrapant de tant en tant entrepans casolans fets per aquests dos catalans culdejaumets, fent quatre mil fotos...finalment vam arribar al glaciar (res de l’altre món, però com que ets a la fi del món tot pren una dimensió especial...). Això sí, la vista des de dalt impressionant! Es veu tota la ciutat d’Ushuaia que voreja el canal Beagle. A l’altre costat les illes Navarino que pertanyen a Xile.

L’excursió també va ser curiosa pel fet que la vam començar a les 8h del vespre i tornavem a les 11h de la nit! Tot el Glaciar per nosaltres sols! Però no us penseu que anàvem amb llanternes sinó que encara clarejava. De fet, demà, aquí serà el dia més llarg de l’any. Es pondrà el sol cap a les 23h i sortirà cap allà a les 5h. En realitat ni s’acaba de fer fosc del tot...

Baixada amb el moquillu penjant i directes cap al nostre nou hostal. Molt més tranquil, acollidor i amb unes vistes del canal Beagle impressionants.

Joan i Anna

1. Hola chicosss!!! me encanta el blog, intentaré seguiros continuamente, porque aunque no este con ustedes haciendo el viaje, es como si estuviera porque explicais todo con tanto detalle y, sobretodo, con tanta alma e ilusión que yo lo vivo con ustedes!....la envidia me corroeee! Les deseo los mejor de lo mejor, que los traten como se merecen en todos esos lugares que visitan, que aprendan mucho...en fin todo eso.
    Disfrutenlo mucho, vivanlo mucho y capturen todo lo que les deje la memoria y el corazon!
    Un petó per els dos des de Canarias, però per l'anna sobretot, que t'estimo molt!!!